mandag den 31. maj 2010

Hurra for en dejlig sidste majaften herude

 

Jeg har virkelig nydt denne aften, for jeg har for en gangs skyld kunnet sidde på min altan og strikke i stille vejr, og med den nedadgående sol i horisonten. Nu må jeg trække indenfor da det mørkner for meget til at jeg kan se hvad jeg laver, men denne sidste majaften skal nok blive husket. Husket fordi den er en af de få vi har haft i år, hvor det har kunnet lade sig gøre i det hele taget, at sidde derude så sent.

 

Der spares op i hjertet af de gode oplevelser og her er der nogle af dem:

 

SNC19630_resizeDen nedadgående sol rammer en ellers kedelig mur og et nedløbsrør, nu snart dækket af den klematis jeg frygtede var død for halvanden måned siden.

 

SNC19633_resizeSolen stråler også på de søde ansigter i altankasserne når kl er halv ni aften.

 

SNC19658_resizeInden solen helt forsvinder om bag hushjørnet laver den næsten røgen om til ild. Det ser helt fantastisk ud ik.. ?

 

SNC19660_resizeOg vupti ser himlen sådan ud to min senere

 

SNC19661_resizeSelv fulglene på taget kigger efter solen..

 

SNC19670_resizeNU er der ikke mere lys for denne gang, men jeg håber at det kommer flere aftener som denne

 

 

SNC19653_resize       De herrer Karamel og Chokofant sigetr godnat for denne gang og venter på at mor får gjort klar til at de kan få sig en løbetur på altangulvet..

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dejlige stemningsbilleder fra en smuk majaften. I dag tegner til at blive lige så dejlig, så mon ikke du sidder der igen i aften?

    SvarSlet
  2. ALTSÅ Mette! Her er der gråt og trist, så skal du ha' smæk ell hva;)) Men jo HVIS det klarer op så skal jeg knagme :))

    Knus

    SvarSlet