torsdag den 22. april 2010

Langsomt men fremad går det

 

SNC18473_resize

SNC18493_resize

Jeg er meget træt for tiden og får ikke gjort så  meget som jeg gerne ville, men heldigvis er vejret jo heller ikke just til altansysler, så jeg når det nok.

På søndag er der lovet sol og godt vejr, så jeg satser på at få alle mine blomsterspirer delt og plantet om i større potter. De er groet hurtigt i år syntes jeg, og godt er det at jeg har været så rundhåndet med frøene, for mange af dem er ikke blevet til noget.

Der kan godt undre mig, og netop derfor må jeg passe på dem jeg nu har.

Ærteblomsterne er nippet 1. gang og jeg har også studset geroginerne, som allerede er temmeligt store. Jeg vil helst have så mange blomster som muligt, og det opnår jeg bedst ved at studse efter samme princip som ærterne. Der er allerede anlæg til nye og flere skud :)

Når man har det som jeg ( læs mere om det hos defemibyen), så kan jeg næsten ikke koncentrere mig, og må hele tiden skrive lister og slå op efter data, så jeg gør det på den rigtige måde og ikke glemmer at gøde og hvad der nu ellers kræves. Jeg gider ikke at jeg får en kedelig altan til sommer fordi jeg er lidt overbelastet nu nemlig så..

SNC18604_resize SNC18603_resize

Før de blev nippet i sidste uge så de sådan ud

1 kommentar:

  1. Godt du skrev det med at "nippe" Georginerne, for det trænger mine i drivhuset da til...Jeg vil fluks springe ud at gøre det.

    Ha' en god dag :-)

    SvarSlet