søndag den 4. april 2010

Der lægges planer

 

 

SNC18241_resize

Jeg bøvler med denne lånte computer og det kan I læse mere om hos defem, her vil jeg bare lige fortælle at jeg bestemt ikke har fortrudt min handling da jeg oprettede denne lille blog fra en af Vanløses altaner.  Der er allerede en masse planer og ideer inde i mit hoved, omkring alt muligt der kunne være godt at have her på siden, men for nu må det forblive planer og notater på en blok, for med det arbejdsredskab jeg sidder med her, er det simpelthen for tidskrævende, især når familien holder  påskeferie :)

Jeg nøjes derfor med at ønske fortsat dejlig påske, trods det i dag regnfulde vejr og så kommer her et lille bitte billede af gårdsdagens indkøb. En lille flig der kan afsløre lidt om hvad der venter mig og jer, når der kommer normale tilstande igen.

SNC18264_resize

Ingen kommentarer:

Send en kommentar