lørdag den 3. april 2010

Begyndervanskeligheder

Hvor er det bare kikset, at jeg nu liige når jeg har reklameret for min nye blog, må være foruden mit vante arbejdsredskab.

Det eneste jeg kan sige er, at jeg vil gøre mit bedste for at få det til at fungere, men bare sådan en simpel ting som at opdatere blogbot er nu umuligt, for kan jeg huske mit eget brugernavn???

NEJ!

Det betyder at jeg ikke kan komme ind og aktivere når der er nye indlæg, og derved ryger lidt af reklamen fløjten. Nej hvor er det bare bøvlet.

Jeg fumler enormt med denne lånemaskine, som ellers er udemærket, for tatstaturet er minibitte og derfor rammer jeg ustandselig forkert på bogstaverne. Musen er en lille rød knap i midten af bogstaverammen, og den er virkelig svær at have med at gøre, en mus i ledning er kun en nødløsning, fordi jeg for det meste skriver fra min lænestol og der kan man sgutte sidde og fumle med musehjul og den slags.

Alt i alt tager det hele længere tid, og jeg der lige har vænnet mig til at bruge Live Writer, er nu tilbage i bloggers egen skriveboks.

NÅ, men jeg lover at jeg vil gøre hvad jeg kan for at lære, at klare mig bedst muligt med IBM i de minimum tre uger jeg er stillet i udsigt, før min egen maskine er tilbage igen.

I morgen vil jeg fortælle lidt om dagens indkøb til altanerne, både den lille og den lidt større. Det har været en dejlig dag og kun fik jeg ikke lige alt det med hjem i dag,der stod på ønskelisten, så måske jeg tager på planteskolen igen i morgen. Vi får se

Indtil da har jeg ikke engang et sølle foto, men jeg lover at det kommer der også på i morgen.

Ama'r jeg sværger :))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar